
„Furnizare masă caldă, în regim catering- pentru preşcolarii şi elevii din cadrul Școlii Gimnaziale Ostrov, județul Tulcea”, în cadrul Programului Național Masă Sănătoasă, conform HG 23/2025.
1. AUTORITATEA CONTRACTANTĂ:
Comuna Ostrov, cu sediul în loc.Ostrov, județul Tulcea, telefon/fax 0240/577336/577488, cod fiscal 4794079, adresă de e-mail: contabilitate@primariaostrovtulcea.ro, adresa web: www.primariaostrovtulcea.ro .
2. PROCEDURA DE ATRIBUIRE: PROCEDURĂ PROPRIE, finalizată prin încheierea unui contract de achiziție publică
Procedura proprie se aplică având în vedere că serviciile ce urmează a fi achiziționate sunt cuprinse în Anexa 2 din Legea 98/2016 privind achizițiile publice, fapt ce atrage aplicarea prevederilor art.68, alin(1) lit h) din același act normativ, iar contractul ce urmează a fi atribuit are o valoare estimată fără TVA mai mică decât pragurile corespunzătoare prevăzute la art.7 alin(1) lit.d) și mai mare decât pragul prevăzut la art.7 alin(5) din Legea 98/2016, respectiv valoare estimată este mai mică decât valoarea de 3.701.850 lei fără TVA și mai mare de 270.120,00 lei.
Procedura proprie se va desfășura conform Procedurii operaționale- procedură proprie pentru achiziția de servicii sociale și alte servicii specifice prevăzute în Anexa 2 la Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice: cod CPV 55524000-9 Servicii de catering pentru şcoli.
3. | TIP CONTRACT : SERVICII SOCIALE -ANEXA II |
Contract de prestări servicii de catering pentru școli- „Furnizare masă caldă, în regim catering- pentru preşcolarii şi elevii din cadrul Școlii Gimnaziale Ostrov, județul Tulcea”, în cadrul Programului Național Masă Sănătoasă, conform HG 23/2025.
4. | OBIECT CONTRACT : |
Obiectul contractului constă în „Furnizare masă caldă, în regim catering- pentru preşcolarii şi elevii din cadrul Școlii Gimnaziale Ostrov, județul Tulcea”
5. | Cod CPV Principal: |
55524000-9 Servicii de catering pentru școli (Rev.2)
6. | Valoarea estimtă a contractului : |
Valoarea estimată a contractului este 355.104,32 lei, fara TVA la care se adaugă TVA 9%.
7. | CRITERIUL DE ATRIBUIRE: Cel mai bun raport calitate-preț |
Criteriul de atribuire este „Cel mai bun raport calitate-preț”. Detalii cu privire la criteriul de atribuire, la factorii de evaluare și ponderea acestora se regăsesc în documentația de atribuire anexate prezentului anunț.
8. | ADRESA LA CARE SE DEPUNE OFERTA : Str.Școlii, nr.6 , Comuna Ostrov, județul Tulcea |
9. CLARIFICĂRI
Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire. Autoritatea contractantă are obligația de a răspunde în mod clar, complet și fără ambiguități, cât mai repede posibil la orice clarificare solicitată, cel mai târziu cu cel puțin 2 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Solicitările de clarificări se vor face în scris și se vor transmite pe email la adresa: contabilitate@primariaostrovtulcea.ro;
Data limită de primire clarificări:11.03.2025
10. LIMBA DE REDACTARE A OFERTEI : Lb. română; |
Data limită de depunere oferte : 13.03.2025 ora 10:00 Data si ora deschiderii ofertelor:13.03.2025 ora 12:00 |
Documentația de atribuire este publicată pe site-ul propriu www.primariaostrovtulcea.ro, dar și în cadrul anunțului de publicitate postat în secțiunea Publicitate Anunțuri de pe site-ul www.e-licitatie.ro
Atașăm alăturat documentația de atribuire compusă din: strategie de contractare, caietul de sarcini, clauzele contractuale, draftul de formulare.