ANUNȚ !!!

„Furnizare masă caldă, în regim catering- pentru preşcolarii şi elevii din cadrul Școlii Gimnaziale Ostrov, județul Tulcea”, în cadrul Programului Național Masă Sănătoasă, conform HG 23/2025.

1. AUTORITATEA CONTRACTANTĂ:

Comuna Ostrov, cu sediul în loc.Ostrov, județul Tulcea, telefon/fax 0240/577336/577488, cod fiscal 4794079, adresă de e-mail: contabilitate@primariaostrovtulcea.ro, adresa web: www.primariaostrovtulcea.ro .

2. PROCEDURA DE ATRIBUIRE: PROCEDURĂ PROPRIE, finalizată prin încheierea unui contract de achiziție publică

Procedura proprie se aplică având în vedere că serviciile ce urmează a fi achiziționate sunt cuprinse în Anexa 2 din Legea 98/2016 privind achizițiile publice, fapt ce atrage aplicarea prevederilor art.68, alin(1) lit h) din același act normativ, iar contractul ce urmează a fi atribuit are o valoare estimată fără TVA mai mică decât pragurile corespunzătoare prevăzute la art.7 alin(1) lit.d) și mai mare decât pragul prevăzut la art.7 alin(5) din Legea 98/2016, respectiv valoare estimată este mai mică decât valoarea de  3.701.850 lei fără TVA  și mai mare de 270.120,00 lei.

Procedura proprie se va desfășura conform Procedurii operaționale- procedură proprie pentru achiziția de servicii sociale și alte servicii specifice prevăzute în Anexa 2 la Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice: cod CPV 55524000-9 Servicii de catering pentru  şcoli.

3.TIP CONTRACT : SERVICII SOCIALE -ANEXA II

Contract de prestări  servicii de catering pentru școli- „Furnizare masă caldă, în regim catering- pentru preşcolarii şi elevii din cadrul Școlii Gimnaziale Ostrov, județul Tulcea”, în cadrul Programului Național Masă Sănătoasă, conform HG 23/2025.

4.OBIECT CONTRACT :

Obiectul contractului constă în  „Furnizare masă caldă, în regim catering- pentru preşcolarii şi elevii din cadrul Școlii Gimnaziale Ostrov, județul Tulcea”

5.Cod CPV  Principal: 

55524000-9 Servicii de catering pentru școli (Rev.2)

6.Valoarea estimtă a contractului :

 Valoarea estimată a contractului este 355.104,32  lei, fara TVA  la care se adaugă TVA 9%.

7.CRITERIUL DE ATRIBUIRE: Cel mai bun raport calitate-preț

Criteriul de atribuire este „Cel mai bun raport calitate-preț”. Detalii cu privire la  criteriul de atribuire, la  factorii de evaluare și ponderea acestora se regăsesc în documentația de atribuire anexate prezentului anunț.

8.ADRESA LA CARE SE DEPUNE OFERTA : Str.Școlii, nr.6 , Comuna Ostrov, județul Tulcea

9. CLARIFICĂRI

Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire. Autoritatea contractantă are obligația de a răspunde în mod clar, complet și fără ambiguități, cât mai repede posibil la orice clarificare solicitată, cel mai târziu cu cel puțin 2 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Solicitările de clarificări se vor face în scris și se vor transmite pe email la adresa: contabilitate@primariaostrovtulcea.ro;

Data limită de primire clarificări:11.03.2025

10. LIMBA DE REDACTARE A OFERTEI : Lb. română;
Data limită de depunere oferte : 13.03.2025 ora 10:00
Data si ora deschiderii ofertelor:13.03.2025 ora 12:00

Documentația de atribuire este publicată pe site-ul propriu www.primariaostrovtulcea.ro, dar și în cadrul anunțului de publicitate postat în  secțiunea Publicitate Anunțuri de pe site-ul www.e-licitatie.ro

Atașăm alăturat documentația de atribuire compusă din: strategie de contractare, caietul de sarcini, clauzele contractuale, draftul de formulare.

Skip to content