PROCES -VERBAL SELECTIE A DOSARELOR

pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta

Referent, clasa III, grad asistent, COMPARTIMENT PROTECTIE CIVILĂ – SITUAȚII DE URGENȚĂ

Incheiat azi, 13.06.2025

Având în vedere :

– Organigrama institutiei si statul de functii al aparatului de specialitate al primarului aprobate prin
HCL 11/27.02.2025;

 – O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

– ORDIN  Nr. 603/2024 din 6 iunie 2024 pentru aprobarea Instrucţiunilor privind publicarea anunţului de concurs la etapa de selecţie a concursurilor pentru ocuparea funcţiilor publice,

 comisia de concurs numită prin Dispoziţia Primarului nr.72/9.05.2025, s-a întrunit în vederea selectării dosarelor depuse pentru concursul organizat în data de 23.06.2025, în vederea ocuparii funcției sus mentionate.

Au fost depuse doua dosare, dupa cum urmeaza:

–  dosar nr.1, înregistrat sub nr.1780/02.06.2025

–  dosar nr.2, înregistrat sub nr. 1898/11.06.2025

Analizând actele depuse în dosar, comisia constată următoarele:

        1.dosar nr.1, înregistrat sub nr. 1780/2.06.2025, îndeplinește condițiile legale și este declarat – ADMIS

        2.dosar nr.2, înregistrat sub nr. 1898/11.06.2025, nu îndeplinește condițiile legale și este declarat –RESPINS

Candidatii declarati <ADMIS> vor susţine proba scrisă în data de 23 iunie 2025, ora 10.00, la sediul Primariei Comunei Ostrov, din loc. Ostrov, jud. Tulcea, str. Scolii, nr.6.

Afişat astăzi, 13.06.2025 ora 12.00 la sediul Primariei Comunei Ostrov.

Secretar:

Topor Daniel-referent asistent

Comisia de concurs

  1. Mehedintu Marian  – inspector superior.- presedinte
    1. Stroe Nicoleta         – consilier achizitii publice – membru
    1. Neacsu Mirela         – referent principal – membru

COMUNA OSTROV

JUDETUL TULCEA

Anexa la procesul verbal Nr. 1935/13.06.2025

TABEL CU REZULTATELE

 la  proba – selecția dosarelor pentru îndeplinirea condițiilor de participare la concurs

pentru ocuparea functiei publice de executie

Referent, clasa III, grad asistent, COMPARTIMENT PROTECTIE CIVILĂ – SITUAȚII DE URGENȚĂ

În urma analizării dosarelor, comisia de examen a stabilit următorul rezultat, după cum urmează:

Nr. crt.Număr dosar candidatFuncția pe care concureazaRezultat Selecția dosarelor ADMIS/RESPINSObservații
11780/02.06.2025REFERENTADMIS 
21898/11.06.2025REFERENTRESPINSNu este indeplinita cerinta: “Studii de specialitate: :
– studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat”,
respectiv candidatul nu a prezentat diploma de bacalaureat.

               Membrii comisiei de examen au procedat la verificarea condițiilor prevăzute de lege, stabilind că sunt îndeplinite criteriile de participare la examen pentru candidatii declarati « ADMIS », acestia urmând să se prezinte în data de 23.06.2025 pentru proba scrisă ora 10:00 la sediul Primăriei Comunei Ostrov.

                     Rezultatele selecției dosarelor se afișează în data de 13.06.2025, ora 12:00 la sediul și pe site-ul instituției www.primariaostrovtulcea.ro, secțiunea ” ANUNȚURI-Concurs”.

Secretariatul comisiei de concurs

Skip to content